Bliv kunde i Vena

Vi klarer flytningen for dig, sikrer at du og dit personale lærer systemet at kende. Og så er vores support med jer hele vejen.

Vi hjælper jer fra start til slut

SĂĄdan bliver du kunde

1

FĂĄ en demo

Du kan få en detaljeret gennemgang af systemet, hvor du kan stille spørgsmål. Du kan også selv få adgang til vores "sandkasse", hvor du kan teste systemet af i ro og mag.

2

Aftale

Du skriver under på en simpel aftale med os, og vi igangsætter flytningen af dine patientdata.

3

Planlægning

Du får en fast kontaktperson hos os gennem hele flytningen, og vi sørger for at lægge en præcis tidsplan sammen med dig.

4

Flytning af data

Vi klarer flytningen af data med din eksisterende leverandør. Det eneste du skal gøre er, at give samtykke til at din eksisterende leverandør overfører patientdata til os. Så står vi for resten.

  • Vi kan som minimum fĂĄ journaler og eksisterende aftaler. dvs. du skal ikke manuelt flytte alle dine kalender aftaler.
  • Fraser, instrukser, kaldender opsætning osv. hjælper vi med manuelt.
5

Go live!

På dagen for skiftet er al data indlæst i Vena, og du kan bruge alle funktioner. Vi viser al jeres personale hvordan systemet bruges, og står standby til at besvare alle jeres spørgsmål.

Klar til at høre mere?

Kontakt os for at fĂĄ en demo

Spørgsmål og svar

Ikke almenmediciner?

Vena er endnu ikke klar til de andre specialer end almen medicin, men hvis du vil være pilot, hører vi meget gerne fra dig.